torsdag 25. oktober 2007

hei alle sammen

hei alle sammen!
ja no er det bare 8 dager igjen og i går fikk jeg meg ny hjemme side å det er den dere er inne på nå:) no har vi ikke riktig ennå fått begynne å pakke men mamma hvis du leser dette så er det en beskjed til deg at vi må begynne å pakke!! no håper jeg alle liker siden min og atdet kommer mer senere, så bare følg med her eller gå inn på familien sin hjemme side eller julie sin:):)
nå håper jeg at alle følger oss med på reisen:):):);););)

2 kommentarer:

Reiakvams tur til Australia 2007-2008 sa...

Hei det er mamma, ja jeg skal begynne å pakke, men må jo vaske litt først. Herregud kor vi gleder oss... dette skal bli så kjekt vennen min. Hvis du hjelper meg litt her hjemme og rydder nå neste uke så går det fort, plutselig så sitter vi på toget til Oslo. Klem mamma

Barbro sa...

hei på deg.4daga igjen!!! dokke e kjempe heldige!! Ville bare si at fiskene har det bra:-) ta deg en tur før du reise,vist du vil..
tips på flyet?hmm lydbok eller lage småflette-sveis...deilig i sommerværet:-) eller lage en "familien Reiakvam på ferie"-sang:-)