lørdag 5. januar 2008

melbourne

den 4. januar kom vi til melbourne.
da vi kom ned hit laa vi paa et leilighet hotel i 2 netter.
aa i dag venter vi paa at vi skal komme inn paa ei leilighet som vi skal vere paa i 5 dager.
vi skal komme inn dit klokka 2 og naa er klokka kvart over 11.
savner dere der hjemme kjempe mye..
i gaar saa var det faktisk 41 grader! saa det var kjempe varmt og i dag har det gaatt ned 20 grader saa naa er det nede i 21 grader:)
og marielle du vet det tivoliet som olsentvillingene var paa i your lips are sealed det finnes her ogsaa under broa i sydney og det finnes faktisk et samme tivoli her i melbourne.
ogsaa for en stund siden var vi paa kinoen: eventyret i new york.
den var kjempe morsom, og mc.dreamy fra grey's anatomy.
saa jeg haaper dere har det bra hjemme og koset dere i julen:)
hilsen silje

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Julie.

Ser på bloggene deres hver dag,og synes dere er heldige som får oppleve SÅ masse!Men jeg tipper det blir litt kjekt å komme hjem til rommet ditt,vennene dine og tilogmed skolen også!
Men først må dere nyte den siste tiden...mye igjen å oppleve enda! Tipper tivoli er kjekt..der ville jaffal jeg ha likt meg!
Her hjemme har vi det bra.Været er såpass kaldt at det er skøyte-is på lille-vannet våra(moldhøla)
Benjamin og jentene har fått seg ski til jul,men her er ikke snø.Vi får håpe det kommer litt dalende..Hadde ikke det vært deilig? Rett fra sommer i Australia og til skiføre i Norge?
Kos deg videre på tur Silje,og hilse mamma og pappa (og søster)
PS fiskene har det bra...

Hilsen Barbro..og resten av gjengen

Anonym sa...

Jeg mente "hei Silje"..ikke "hei Julie"...jeg har nettopp vært på bloggen til Julie skjønner du, så det gikk vist litt i surr hi hi hi hi hi hi hi hi

Anonym sa...

HEI SILJE
Jeg måtte skrive til deg også. Jeg skreven lang melding til deg for en uke siden. Har du ikke fått den?
Jonas har fått sin første grøt idag. Men han ville ikke ha den.bare spyttet den ut. Han ville heller ha min deilige puppemelk/fløte. Det høres ut som dere har det veldig bra, tenk dt er bare 18 dager til dere er hjemme.Tror jeg må kjøpe norske flagg og stå å vinke dere velkommen hjem utenfor huset deres når dere kommer hjem. ha ha. Nyt den siste tiden og den deilige varmen. Vi har hatt en fin vinter hittil med mye bra vær. klem tante