torsdag 10. januar 2008

st. kilda

hei naa har vi flyttet inn i den leiligheten som jeg snakket om men naa har jeg ikke skrevet paa en stund saa naa skal vi snart flytte ut fra den leiligheten.
men i den leiligheten var det en kjempe fin stue og vi hadde kjokken og 2 soverom og et bad.naa skal vi snart flytte inn i en annen leilighet her i melbourne. men den vet jeg ikke hvordan ser ut. fordi det er ca. 1 og en halv time igjen til vi faar komme inn i leiligheta.men ellers har vi vert paa en film som hete alvin and the chipmunks som paa norsk er: alvin og jordekornene ogsaa skal vi i luna park, det blir morsomt.. men naa maa dere legge inn flere kommentarer dere der hjemme altsaa......
marielle, har du faat noe fint i gave da?og gratulerer med overstaat igjen da..hehe.. jeg ringte deg jo:) men legg inn flere kommentarer da.. plizzz...
ikke lenge til jeg kommer hjem no vettu...hjertelig hilsen silje....

5 kommentarer:

Anonym sa...

hei silje

takk for det fine kortet og gratulasjonen. fikk kortet den 9.1 va veldi bra taima når du sendte de.

♥- hilsen Marielle

Anonym sa...

hei igjen !!!
♥ hata egentlig å vere hjemme siden erik e sjuk. e fikk Harry Potter og dødstalimanene på lydbok i bursdags gave me mamma & pappa.
den kosta 400 kr. å så fikk e masse masse klær. mest fra wow da selfølgeli.

har ingenting å gjøre på så sitte bare på datan :)

♥ hilsen Marielle

Anonym sa...

hei silje :) Jeg savner dere sånn!! Fort dere hjem nå da, før jeg kreperer!! Klem fra Camilla

monica sa...

hei silje
no e det bare få dger igjen kos dei den lille tida som du har igjen
PS:savna deg gleda meg til du kommer igjen

Anonym sa...

jeg ønsker også å dra til Australia og st.kilda.
Hvordan var det å være i Australia,St.kilda