søndag 9. desember 2007

Farmen

her er vi på farmen med noen vi ble kjent med på big 4, og her ser vi meg, hunden Custed,Jessie og Jack.
her er alle barna:meg, Julie, Jessie, Thanee og Jack. meg er bakerst og julie er foran meg med hvit t-skjorte. og Thanee står ved siden av Julie og Jessie er hun i oransje. og Jack er gutten.


her er hunden igjen, Custed.
her hadde vi grill-party, med hamburger og marsmellows og koste oss resten av kvelden.
her er bålet vi hadde på bildet ser vi, Thanee, Jessie, Julie og mora Leonie.
her spiser jeg marsmellows....nam nam.


her kjører papppa motorsykkel med meg bak på, det var morsomt.
her skal jeg ri en hest det var morsomt den var søt å fin å ri.
her sitter jeg og julie og thanee og jack på firhjulingen vi satt der bare for å vente på de andre var ferdige å ri.



de hadde også et bade basseng i hagen som vi badet i 2 ganger...godt og varmt.
her sitter alle barna bak i bilen deres på vei til å se kengeruer men vi så bare 3 stykker.
her skal vi til å sove i klasserommet deres , de hadde et klasse rom på grunn av at det var en time til nermeste nabo og 3 timer til skolen. vi koser oss.




1 kommentar:

Redaktøren sa...

Det ser ut til at dere storkoser Dere - og det var vel spennende å se hvordan en australsk familie hadde det .
Bildene var morsomme .
Jeg tror ikke at bildet som var i nettutgaven av Sunnmorsposten kom i dagens papirutgave - men, så leser jeg ikke avisa så nøye om morgenen.
Kanskje kommer det en annen dag?
Vaermeldinga for idag : -8 grader men ingen snoe.