mandag 10. desember 2007

Great Barrier Reef

hei alle sammen her sitter vi i baaten paa vei til great barrier reef her er et bilde vi tok fra baaten

vi koser oss!

her er et bilde av revet dette bildet ble tatt i en u-baat og naar vi saa revet kunne vi ikke vente med aa snorkle!


paa veien tilbake fra revet koset jeg meg med is!
her slapper pappa av:)
paa vei tilbake




her er vi paa big 4 camping, jeg i oransje og julie i rosa
her er en maling jeg fikk paa baaten, det er en sjohest
her er meg og hun som malet meg.
her er jeg med munn stykket mitt som jeg fikk paa revet som jeg skulle ha paa snorkelen.
ahhh.......trott etter en slitsom dag paa revet:)




3 kommentarer:

Unknown sa...

hei silje!
hadde dere det kult?
var du aa snorklet, eller dykket du? maa hilse julie fra meg,
Mads!

silje sa...

hei mads vi snorklet det var 12 års aldersgrense på å dykke men jeg hadde ikke dykket u ansett men jeg synest det var litt ekkelt samtidig som det var spennende....å snorkle åltså, ut på revet:)

Redaktøren sa...

Silje , bikkja heter "Custard" - som betyr vaniljesaus.
Har pappa vært ute og dykket da ??
Der er vel også et berømt Aquarium i Sydney - og et flott olympiastadion fra år 2000, hvor Trine Hattestad vant olympisk gull i spyd - kanskje de har et olympisk museum også ?