torsdag 8. november 2007

hva jeg gjorde i gaar

jeg skal fortelle litt om igaar men jeg har bare 10 minutt aa skrive paa
i gaar var vi paa en park som hete sentosa
der var det masse forskjellig og finne paa
men for aa komme dit maatte du enten kjoore eller tog eller tau bane
og vi tok tau bane
det var velidig hooyt og jeg var litt redd men etter 2 meter vente jeg meg til det
da vi kom dit ble vi guidet
vi kjoorte en buss ut til et undervanns akvarium der saa vi mange fisker og smaae haier
vi saa noen slags sjoo hester som lignet paa tang aa tare:)
etter det kjoorte vi buss til en 3d film
den var kjempe morsom stolen vaiet fra side til side
og hvis du lurer paa hvor stor skjermen var saa maa du ikke hoore paa guttene de sier at en tv ikke kan ver stoore enn et skap men den var stoore en 5 skap
og saa saa vi paa delfiner(rosa delfiner)de tok 3 salto opp i lufta og det var 2 stk. som ble kysset av delfinene.men foor showet begynte ble det mye leven for der kom en groon slange ut over sanden.men en mann tok den opp i en boks..og foor vi gikk til 3d filmen var der en mann som aapnet en boks og der laa en slange aa mamma hoppet hooyt for hun hater slanger.det var alt hilsen silje:)

2 kommentarer:

ingvild sa...

hei!!!!!silje e hoppe at du har det bra i australia e e så misundig!lige på ei badestrand!her har det vært snø og rein og no e det blå himel og 1 grader veldig glat!hilsen ingvild savna deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hils de andre i reiakvam og ps ta med sola hit da og varmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marielle sa...

Hei Silje! Håper dere har det bra og koser dere, skulle ønske jeg kunne vært med dere på tur, her er kaldt og vi fyrer i peisen. Pappa lurer på om dere har vært på sightseeing oppå broa. Hils alle sammen STOR klem fra meg:-)