tirsdag 13. november 2007

Ville du ha vært en badene lokal her???


5 kommentarer:

Lisemor sa...

Jeg hadde nok tenkt meg om to ganger før jeg hadde badet her, ja..hehe.. Skummelt!! Her er det snø og is, så vi misunner dere i å tusle rundt i shorts og t-skjorte. Og badingen selvfølgelig. Er maten bra der nede da? Hva spiser de i Australia?? Kengurugrillspyd og Koala-kjøttboller? Eller kanskje friterte edderkopper i slange-dip?? Huff... Dere jentene får kitle pappa under armene når han står forran kamera slik at han smiler:) Så får dere hjelpe mamma å se etter edderkopper og slanger og andre småkryp.. Dere får ta bilde av en edderkopp om dere får øye på en.. Dag er nemlig kjemperedd for edderkopper!!

monica sa...

hei silje savner deg veldig
i dag hadde vi tegning å vi måtte tegne bakhodet til hverandre,
er det varmt der nede.Jeg er inne på bloggen din hver dag for det er så spennende å se bilder å lese alt dere har jort på.
Gleder meg til du kommer hjem
monica

Redaktøren sa...

Det ser ut til at dere klarte flyturen godt - det blir verre på tilbaketuren via London .Men, glem det!
Lisemor har veldig mange interessante oppskrifter med utgangspunkt i australsk fauna.
I disse juletider synes jeg kanskje at hun kunne ta med "luta-hai". Den ville jeg likt.

Flotte bilder på bloggen din .

Marielle sa...

Hei Silje
Idag har vi spilt mot langevåg2 vi tapte 14-3 og målsårerene sitter her! meg og Vilde Amalie
Vilde skårte to og jeg ett.

håper dere har det bra der nede.

marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.