tirsdag 13. november 2007

litt mer bilder


Her står jeg, pappa og Julie foran det berømte operahuset i Sydney
















Her er vi på en tau-bane
den gikk til ei øy som hete
Santosa.Der så vi på delfiner,vi så på
3-d film.og før det så
vi på mange rare slags fisker.







Her er vi i bade bassenget


i Singapore på hotellet og hotellet


heter Holiday Inn.


Dette bassenget var på taket.









Her er jeg på flyet fra London
til Singapore. Og på flyet fikk vi sovebriller
og der var tv med alle de nyeste filmene sånn
som shrek den tredje og Nancy Drew
og mere:)












Her sitter jeg på flyet sammen
med pappa, nå reiser vi fra
Oslo til London:)













her sitter jeg på toget fra Dombås til Oslo. Der var det en liten leke plass med en lite slags rør og et lite leke kjøkken:) det tok ca.4 timer.

1 kommentar:

Lillian sa...

hei silje tenk att du er så langt borte ,heilt på andre sida av jordkloden når vi legg oss står dere opp (RART?) Vi har det bare bra , og det skjønner eg dere også har det i dag 21 nov er det ca2 minus gr ,det er meldt snøv til kvelden .vi saknar dere men synest det er fint att dere får denne flotte turen STOR klem fra farmor og farfar